سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود 5 برنامه جدید ریپورت شکن (تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام)

اگر برای شما هم پیش آمده که به افراد ناشناس دیگر نمیتوانید پیام دهید؟ یا اگر کسی بخواهد با شما چت کند باید 10 تا استیکر برای شما ارسال کند تا بتواند چت کند؟ این حالت همان ریپورت شدن است که در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و فیسبوک رخ می دهد. در ادامه با 5 برنامه جدید ریپورت شکن شبکه های اجتماعی آشنا می شوید که می توانید آنها را به رایگان دانلود نمایید.

در برخی از بهترین شبکه های اجتماعی قابلیت های مهم امنیتی مانند بلاک کردن و همچنین ریپورت کردن، برای دور کردن افراد مزاحم در این برنامه ها وجود دارد. کاربر بعد از ریپورت شدن برای مدت مشخصی، از ارسال پیام و چت به دیگران محروم می شود. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! پس بهترین کار این است که کاری نکنید که قوانین این شبکه های اجتماعی زیر پا گذاشته شود.

1- استفاده از ریپورت شکن حرفه ای:

screenshot_1_q90

این برنامه کم حجم 1?14 مگابایت حجم دارد. برای رهایی از ریپورت شدن، بهترین راه استفاده از برنامه ریپورت شکن حرفه ای می باشد. این برنامه از سرور های SMTP برای مدیران تلگرام شماره شما را به عنوان فردی که نا عادلانه ریپورت شده است گزارش میکند و سپس مدیران تلگرام در سریع ترین زمان اکانت شما را آزاد می کنند.

 ویژگی های کلیدی این برنامه:

  • برنامه قدرتمند تلگرامی با خروج دایمی از ریپورت تلگرام
  • ‏بدون بازگشت به ریپورتی
  • ‏محیط کاربری زیبا و روان

...

اطلاعات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

دانلود 5 برنامه جدید ریپورت شکن (تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام)