سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن دوبعدی کم حجم

در مطالب گذشته دانلود 4 فیلم کاربردی آموزش ساخت انیمیشن که باید ببینید! را در اختیارتان قرار دادیم. در این مقاله می خواهیم 4 تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن دوبعدی کم حجم را به شما معرفی کنیم. همچنین ویدئو آموزشی ابتدای متن به شما در ساخت بهتر انیمیشن دوبعدی کمک زیادی خواهد کرد. ضمناً لینک دانلود آنها را در متن قرار داده ایم تا شما در صورت تمایل آنها را دانلود نمایید.

با جستجوی کوتاهی در فضای اینترنت، با نرم افزارهای مختلفی برای ساخت انیمیشن آشنا خواهید شد. در همین راستا نیز در این مقاله برخی از بهترین نرم افزارهای برتر انیمیشن سازی را حضورتان معرفی می کنیم تا بدون صرف وقت به نتیجه دلخواه خود برسید. با این حال، پیدا کردن بهترین نرم افزار 2D انیمیشن در اینترنت یک کار خسته کننده است و این دلیل است که ما برای شما انجام شده است. این مقاله پوشش برخی از بهترین نرم افزار انیمیشن 2D با مزایا و معایب خود را برای کمک به شما در پیدا کردن یکی که مناسب نیازهای شما است.

1- نرم افزار Toon Boom Harmony:

اپلیکیشن Toon Boom Harmony یک انتخاب خوب برای کاربران مبتدی تا پیشرفته می باشد به گونه ای که می توانند با بهره گیری از ابزارهای مختلف بهترین اثر را پدید بیاورند. در این نرم افزار می توانید از تصاویر مختلف و یا نقاشی‌ های اسکن شده برای ساخت انیمشین‌ های خود استفاده کند. Toon Boom Harmony بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه ها را به صورت چشم گیری پایین می آورد.

Toon-Boom-Harmony-Premium

موارد زیر از قابلیت های برنامه Toon Boom Harmony می باشد:

...

اطلاعات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

4 تا از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن دوبعدی کم حجم