سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 تا از بهترین و جدیدترین برنامه های ساخت انیمیشن برای اندروید

انیمیشن سازی یکی از حرفه های  جذاب هنری می باشد که در دانشگاه ها و مراکز آموزشی مختلف در سراسر کشور تدریس می شود و هنرجویان با ذوق و سلیقه بیشتر به دنبال این رشته می روند و تمام سعی خود را دارند تا یک انیماتور(شخصی که انیمیشن می سازد) حرفه ای شوند. آنچه که در کار انیمیشن سازی مهم است نیاز به دقت و حوصله و مهارت کار با برنامه های کامپیوتری است. معرفی 4 تا از بهترین و جدیدترین برنامه های ساخت انیمیشن برای اندروید عنوانی است که در ادامه این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

اÙ?Û?Ù?Û?Ø´Ù?

یک هنرجوی رشته انیمیشن سازی می داند که برای ساخت انیمیشن روشهای مختلفی پیش رو دارد مانند انیمیشن با طلق، با کاغذ، بابریده مقوا و از همه مهمتر انیمیشن سازی با کامپیوتر. هر انیماتوری ممکن است انیمیشن سازی را به منظور ساخت و تولید انیمیشن های سینمایی، کارتون های تلویزیونی، تیزرهای تبلیغات، بازی های کامپیوتری، وب سایت ها و موزیک ویدئوها انتخاب کند. برای این منظور استفاده از برنامه های مختلف انیمیشن سازی که برای نسخه های مختلف اندروید، ios و ویندوز طراحی شده اند بهترین گزینه های ممکن است. ما در این مطلب به شما پیشنهاد می کنیم بدون اتلاف وقت به سراغ نرم افزارهای انیمیشن سازی اندرویدی بروید تا بتوانبد در هر مکان و هر موقعیتی بتوانید از فرصت استفاده کرده و پروژه تان را تکمیل کنید.

معرفی بهترین برنامه های ساخت انیمیشن برای اندروید:

1- اپلیکیشن Animation Creator Hd Free:

این نرم افزار 2/2 مگابایت حجم دارد و قابل نصب بر روی گوش های اندروید 2/3/2 و بالاتر می باشد. با استفاده از نرم افزار Animation Creator Hd Free می توانید با خلق جلوه های ویژه و پویا نمایی خاصی، بهترین انیمیشن ها را بسازید. این نرم افزار رایگان، امکان ساخت انیمیشن در آیفون را برای شما فراهم می کند. Animator Creator HD Free به شما این امکان را می دهد تا خلاقیت خود را به زندگی تبدیل کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید فیلم با کیفیت فوق العاده با چهار برابر رزولوشن کامل HD ایجاد کنید.

قابلیت های مهم این برنامه:

  • ناوبری آسان
  • امکان تنظیم شفافیت
  • مدیریت صوت در نرم افزار
  • قلم ها و براش های مختلف

ادامه آموزش را در لینک اصلی زیر بخوانید:

4 تا از بهترین و جدیدترین برنامه های ساخت انیمیشن برای اندروید